Współpraca w pracy: jak zbudować zgrany zespół?

Team Building

Codzienna rutyna sprawia, że pracownicy czują się oderwani od misji i wartości firmy. Jeśli członkowie zespołu nie potrafią ze sobą dogadywać, pojawią się wzajemne żale i pretensje. W konsekwencji zaczną tracić czas na zażegnanie konfliktu, zamiast skoncentrować się na realizacji projektu. Sprawdź, co zrobić, aby współpraca w pracy układała się po Twojej myśli!

Jak zaplanować gry integracyjne?

Aby poprawić współpracę w grupie, scenariusz zajęć powinien uwzględniać różne kwestie. Pamiętaj, aby dopasować ćwiczenia coachingowe do zainteresowań i osobowości uczestników. Zanim przygotujesz program imprezy, zbadaj poziom zaangażowania pracowników. Zaobserwuj, czy darzą się wzajemnie zaufaniem i w jaki sposób podchodzą do nowych wyzwań.

Szukasz pomysłu na to, jak poprawić współpracę w pracy?

Zorganizujemy event integracyjny skrojony na miarę potrzeb!

Współpraca w pracy: zadbaj o przyjazną atmosferę!

Jeśli chcesz, aby pracownicy wzajemnie się wspierali, zadbaj o to, aby poczuli się bezpiecznie w Twojej firmie. Zachęcaj ich do dzielenia się swoimi pomysłami i reaguj na najmniejsze sygnały bezpodstawnej krytyki.

Jeśli członek zespołu będzie wiedział, że nikt go nie wyśmieje, chętniej podzieli się swoimi spostrzeżeniami i zaproponuje wyjście z trudnej sytuacji. Dodatkowo współpracownicy lepiej rozumieją, jakie są ich mocne strony i czego potrzebują, aby osiągnąć sukces.

Jasno komunikuj swoje potrzeby

Szukasz sposobu, aby poprawić współpracę w pracy? W takim razie poinformuj zespół, czego konkretnie od niego oczekujesz. Być może niektóre pracowały do tej pory indywidualnie, dlatego potrzebują więcej czasu, aby przyzwyczaić się do kultury organizacyjnej firmy. Pozwól pracownikom wyrazić swoją opinię na temat współpracy, niezależnie od tego, czy będzie pozytywna, czy negatywna. W ten sposób dowiesz się, nad czym jeszcze powinieneś popracować.

Szybki kontakt Zamów ofertę