20 lecie firmy idealną okazją do pobicia rekordu Guinnessa!

Porady
20 lecie firmy idealną okazją do pobicia rekordu Guinnessa!

Okrągła rocznica istnienia firmy inspiruje osoby odpowiedzialne za zarządzanie i kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa do inicjowania niecodziennych działań. Niektórzy, obchodząc 20-lecie firmy, decydują się na zorganizowanie z tej okazji eventu, skupionego wokół wspólnego bicia rekordu Guinnessa. Takie rozwiązanie nie tylko doskonale integruje zespół, ale także zwraca uwagę mediów i liderów opinii. Ponadto stanowi świetny sposób na zapisanie ciekawego i nietypowego rozdziału w dziejach firmy. 

Dlaczego warto pobić rekord na 20-lecie firmy? 

Wszelkie działania integrujące pracowników są niezwykle ważne z punktu widzenia budowania relacji w grupie i lojalności wobec przedsiębiorstwa. Pozytywna atmosfera, wypracowana podczas wspólnie spędzanego czasu „poza biurkiem”, procentuje efektywniejszą realizacją celów oraz większą lojalnością i odpowiedzialnością wobec współpracowników. 

Imprezy firmowe skupione wokół wspólnego bicia światowego lub polskiego rekordu, poprawiają relacje między pracownikami, budują poczucie wspólnoty oraz łagodzą napięcia, jakie mogą nawarstwiać się podczas codziennego pełnienia obowiązków. 

W nowoczesnych firmach, opartych na pracy określonych zespołów, pracownicy muszą nauczyć się współpracy ze sobą, a nic nie jednoczy bardziej, niż wspólny cel pobicia jakiegoś rekordu. Jeśli masz zgrany zespół w pracy, to wyzwanie będzie dla nich idealne! Aby jednak zrobić to mądrze i świadomie, wcześniej musisz przeanalizować stan relacji między pracownikami oraz ich charaktery i motywacje. 

Jak zorganizować wspólne bicie rekordu obchodząc 20-lecie firmy? 

Organizacja próby pobicia rekordu, przeprowadzona w ramach obchodów 20-lecia firmy, skupia się wokół dopracowania trzech najważniejszych elementów: 

  1. Pomysł 

Już sama decyzja firmy o chęci uczczenia 20-lecia istnienia firmy w tak oryginalny sposób, jakim jest zbiorowe bicie rekordu Guinnessa, daje jasny sygnał, że organizacja podchodzi do  swojej działalności w sposób nieszablonowy i ma ambicje, by pokazać coś, w sposób najlepszy na świecie. To wartości, których poszukują zwłaszcza najmłodsi konsumenci. Wybierając rekord do pobicia pamiętaj, że w samym biciu rekordu, nie zawsze chodzi o bycie najlepszym. Chodzi o to, by znaleźć taką aktywność, która szczerze zaangażuje wszystkich wokół wspólnej idei. Na tym przecież polega efektywne spotkanie integracyjne, jakim niewątpliwie jest także okrągły jubileusz firmy. 

  1. Realizacja 

Chcąc zdobyć certyfikat oficjalnego pobicia rekordu Guinnessa najlepiej zgłosić się do Biura Rekordów. Tamtejsi specjaliści pomogą nam przejść przez wszystkie kroki niezbędnej procedury. Oficjalne bicie rekordu musi się bowiem odbywać zgodnie z określonymi wytycznymi, przy zachowaniu niezbędnych zasad bezpieczeństwa. Na miejscu wydarzenia może pojawić się sędzia lub koordynator, który zweryfikuje wynik lub pomoże zebrać materiał dowodowy. Na koniec zaś oficjalnie wręczyć stosowny certyfikat, gdy tylko rekord zostanie pobity. Organizator musi zapewnić uczestnikom bicia rekordu wszelkie materiały umożliwiające udział w wyzwaniu, a także pamiątki, które pozwolą im wspominać udział w tym wydarzeniu jeszcze przez długie lata. 

  1. Promocja.  

Każde bicie rekordu należy odpowiednio nagłośnić w mediach. Poinformuj najbliżej rozlokowane redakcje prasowe, radiowe i telewizyjne o organizowanym evencie, zdradź szczegóły i podaj przybliżoną liczbę uczestników. Im bardziej oryginalny pomysł na pobicie światowego lub polskiego rekordu, tym więcej zainteresowania mediów wzbudzimy. Dodatkowo nie zapominaj o wartości i potencjale własnych mediów społecznościowych – relacje na żywo lub filmy kręcone podczas bicia rekordu z pewnością zainteresują Twoich obserwatorów na Facebooku, Instagramie lub YouTubie. 

Szukasz oryginalnych pomysłów na zorganizowanie jubileuszu firmy?

Zdaj się na naszą kreatywność i doświadczenie – warto!

Oryginalne pomysły na pobicie rekordu z okazji 20-lecia firmy 

Jeżeli reprezentujesz branżę gastronomiczna lub oferujesz produkty spożywcze, możesz postawić na bicie rekordu w jedzeniu sprzedawanego przez Twoją firmę specjału. Równie dobrym pomysłem jest także stworzenie możliwie największej wersji oferowanego na co dzień produktu. Np. gigantycznego burgera, największego ciastka, czy najdłuższej kanapki. Zbiorowe bicie tego typu rekordu warto połączyć z organizacją wielkiego pikniku rodzinnego, na który zaprosimy także rodziny pracowników oraz lokalną społeczność. Przy tej okazji możesz także zorganizować np. warsztaty kulinarne dla firm, będących Twoimi partnerami biznesowymi.  

Firmy z branży usługowej mogą postawić na bicie rekordu w najdłuższym, nieprzerwanym świadczeniu oferowanej usługi. Np. księgarnie mogą zorganizować maraton czytania na głos, firmy informatyczne – maraton programowania, kluby fitness – maraton zumby lub aerobiku, a szkoły tańca – maraton tanga. Będzie to nie tylko niezwykły team building dla pracowników firmy, ale także możliwość zacieśnienia relacji z klientami.  

 Bardzo dobrym pomysłem jest połączenie bicia rekordu z akcją charytatywną lub wykorzystanie podczas bicia rekordu siły i potencjału lokalnej społeczności, np. kwiaciarnia może spróbować pobić rekord w ilości ułożonych bukietów, które potem ozdobią przestrzenie pobliskich szpitali lub ośrodków dla osób starszych i niepełnosprawnych. 

Pamiętajmy, że rekord, który chcemy pobić z okazji jubileuszu 20-lecia firmy, nie musi należeć do oficjalnego zbioru Guinnessa. Motywem przewodnim może być sama „dwudziestka”, symbolizująca liczbę lat obecności firmy na rynku. Jubileuszowy rekord może polegać np. na stworzeniu 20 egzemplarzy limitowanej wersji oferowanego na co dzień produktu. 

Szybki kontakt Zamów ofertę