Aktualności
2020-04-01
Pogotowie kryzysowe dla firm: darmowe porady dotyczące zarządzania kryzysowego
Obecna sytuacja powoduje kryzys w wielu branżach. Turystyka, gastronomia, transport - to tylko niektóre z nich. Przedsiębiorcy są zatem zmuszeni nie tylko do zarządzania firmą w burzliwym otoczeniu, ale także do podejmowania trudnych decyzji dotyczących np. redukcji zatrudnienia. Na forach internetowych mnożą się pytania dotyczące działań w kryzysie, a w mediach społecznościowych pojawia się coraz więcej próśb o pomoc.

Z potrzeby sytuacji, powstała inicjatywa darmowych konsultacji, w ramach których uzyskać będzie można odpowiedzi na pytania:
- W jaki sposób zarządzać komunikacją wewnętrzną w firmie, aby nie powstał chaos komunikacyjny i plotki (zwolnienia pracowników, zmniejszanie wynagrodzeń)?
- Jak rozmawiać z klientami w dobie pandemii koronawirusa (brak płatności w terminie, brak dostaw w terminie)?
- W jaki sposób zatrzymać spadek lub nawet zwiększyć sprzedaż? Jakie są możliwe rozwiązania także dla B2B.
- Jakie działania online (SEO, AdWords, Marketing Conversion) mogą wesprzeć twój biznes w czasie kryzysu?
- W jaki sposób ustalić hierarchię zagrożeń?
- Jak budować silną markę w obecnej sytuacji?
- Jak odbudować nadszarpnięty wizerunek?
- W jaki sposób zarządzać komunikacją wewnętrzną w firmie, aby nie powstał chaos komunikacyjny i plotki (zwolnienia pracowników, zmniejszanie wynagrodzeń)?
- Jak rozmawiać z klientami w dobie pandemii koronawirusa (brak płatności w terminie, brak dostaw w terminie)?
- W jaki sposób zatrzymać spadek lub nawet zwiększyć sprzedaż? Jakie są możliwe rozwiązania także dla B2B.
- Jakie działania online (SEO, AdWords, Marketing Conversion) mogą wesprzeć twój biznes w czasie kryzysu?
- W jaki sposób ustalić hierarchię zagrożeń?
- Jak budować silną markę w obecnej sytuacji?
- Jak odbudować nadszarpnięty wizerunek?

Na czym polega pomoc?
Każdy zainteresowany przedsiębiorca może otrzymać darmową konsultację dotyczącą zarządzania kryzysem w swojej organizacji. Zgłoszenia przyjmowane są na adres: kontakt@commplace.pl. Po otrzymaniu wiadomości ekspert z Commplace skontaktuje się z przedstawicielem firmy.
Kim jest ekspert?
Sebastian Kopiej - specjalizuje się w zarządzaniu kryzysem, a także automatyzacji procesów sprzedaży i komunikacji. Posiada 25 lat doświadczenia w branży, podczas których współpracował z ponad 300 firmami. Jest absolwentem MBA BCC w Warszawie, SGH w Warszawie, WSB w Poznaniu i Politologii na UWr. Jest właścicielem firm Commplace (doradztwo strategiczne, zarzadzanie kryzysowe) oraz Dworu Korona Karkonoszy (organizacja imprez, ponad 700 zorganizowanych wesel).
Każdy zainteresowany przedsiębiorca może otrzymać darmową konsultację dotyczącą zarządzania kryzysem w swojej organizacji. Zgłoszenia przyjmowane są na adres: kontakt@commplace.pl. Po otrzymaniu wiadomości ekspert z Commplace skontaktuje się z przedstawicielem firmy.
Kim jest ekspert?
Sebastian Kopiej - specjalizuje się w zarządzaniu kryzysem, a także automatyzacji procesów sprzedaży i komunikacji. Posiada 25 lat doświadczenia w branży, podczas których współpracował z ponad 300 firmami. Jest absolwentem MBA BCC w Warszawie, SGH w Warszawie, WSB w Poznaniu i Politologii na UWr. Jest właścicielem firm Commplace (doradztwo strategiczne, zarzadzanie kryzysowe) oraz Dworu Korona Karkonoszy (organizacja imprez, ponad 700 zorganizowanych wesel).

Koordynatorem akcji jest agencja Commplace, której specjaliści zajmują się komunikacją od 1996 roku. Obecnie wspierają firmy zarówno z zakresu zarządzania kryzysem, jak i ePR-u, SEO oraz optymalizacji procesów sprzedaży. Więcej informacji: www.commplace.pl
Nasz ekspert weselny

Joanna Hoc-Kopiej
Ponad 750 zrealizowanych wesel, rocznie zarządza realizacją ponad 80 wesel (w tym w samym 2018 r. 100 wesel).
Poprzednie wpisy
2020-12-21
2020-09-11
2020-08-07
2020-07-29
2020-07-17
2020-06-16