Szybki kontakt - wesela email email
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez Dwór Korona Karkonoszy Sp. z o.o. z siedzibą w Sosnówce w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych/danych instytucji jest Dwór Korona Karkonoszy Sp. z o.o, z siedzibą przy ul. Liczyrzepy 20, 58-564 Sosnówka k. Karpacza. Podanie danych jest dobrowolne. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegóły znajdują się w naszej Polityce prywatności
Oferta specjalna email email

WIOSENNA PROMOCJA na wesela w sezonie 2020/2021 !!!

Pomagamy zorganizować wesele nawet w 1 miesiąc
Czwartek 19.11., 26.11. i 03.12.2020 od 147 zł
Święto 06.01.2021 od 179 zł
Długi weekend 07/08.01. od 167 zł
Czwartek 21.01. i 04.02. od 149 zł
Sobota 30.01. od 188 zł
Sobota 20.02., 27.02. i 06.03. od 176 zł
Czwartek 25.02., 11.03., 18.03. i 25.03. od 145 zł
Czwartek 08.04. i 15.04. od 155 zł
Czwartek 22.04. i 13.05. od 159 zł

Komunie - od 60 zł/1 os.; wolne terminy: 07.06., 14.06.
Imprezy urodzinowe – od 86 zł/1 os.
Chrzciny – od 53 zł/1 os.

email email: biuro@dwor-korona.pl
telefon tel.: 605 144 021
(kontakt w godz. 10-18)

Aktualności

2016-01-21

Impreza firmowa z sukcesem. Jak zorganizować event?

Jak zorganizować imprezę firmową z sukcesem? Mini poradnik dla firm.

Organizacja eventu to bardzo ważny element funkcjonowania każdej firmy. Pomaga nie tylko w kreowaniu pozytywnego wizerunku - przyciąga uwagę otoczenia i służy integracji pracowników.

Przygotowanie imprezy firmowej to często skomplikowany proces, wymagający synchronizacji wielu elementów. Dokonując uproszczenia, możemy podzielić go na trzy etapy:

FAZA 1 -  PLANOWANIE

1. Ustalenie celu imprezy oraz oczekiwań uczestników. Bardzo ważne jest, aby impreza dostosowana była do możliwości osób (wiek, płeć, sprawność fizyczna) i celów firmy.
2. Ustalenie ilości i rodzaju gości, wstępnych możliwości finansowych oraz charakteru imprezy.
3. Nawiązanie kontaktów, sprawdzenie ofert miejsca imprezy oraz ich ocena pod względem merytorycznym i kosztowym.
4. Ustalenie budżetu (jaka usługa: gastronomiczna, szkoleniowa – inny VAT).
5. Wybór osoby prowadzącej imprezę (np. DJ).

FAZA 2 - REALIZACJA

1. Stworzenie szczegółowego kosztorysu.
2. Ustalenia organizacyjne (miejsce, termin imprezy, ubezpieczenie, miejsce zbiórki, transport, powrót), a następnie podpisanie umowy (zaliczki, końcowe rozliczenie).
3. Część merytoryczna – stworzenie scenariusza imprezy firmowej.
4. Ustalenie liczby gości (podział pokoi) oraz menu (wegetarianie, osoby niemogące jeść określonych potraw), przerwy kawowe.
5. Przygotowanie i wysyłka zaproszeńz harmonogramem (np. tylko w wersji mailowej). Potwierdzanie obecności gości. Jaki ubiór uczestników (szkolenie, wyjście w góry, uroczysty bankiet).
6. Faza realizacji – przygotowania organizacyjno – techniczne (podział zadań) przed imprezą.

FAZA 3 - KOŃCOWA – dotyczy zadań do wykonania po imprezie.

1. Wysłanie podziękowań osobom uczestniczącym.
2. Serwis fotograficzny i filmowy, np. w formie albumu dla wszystkich uczestników.
3. Podsumowanie imprezy od strony organizacyjnej – sukcesy i porażki – wyciągnięcie wniosków na przyszłość.
4. Raport z realizacji eventu i całościowe zestawienie rezultatów, łącznie ze sprawozdaniem z wykorzystania budżetu  - dla przełożonych.
event_impreza_dla_firm
Nasz ekspert weselny
Joanna Hoc-Kopiej
Joanna Hoc-Kopiej
Ponad 750 zrealizowanych wesel, rocznie zarządza realizacją ponad 80 wesel (w tym w samym 2018 r. 100 wesel).
 
Poprzednie wpisy
2019-11-22
Slow Food to organizacja wspierająca i promująca lokalną kulturę, rękodzieło i producentów z danego regionu
Copyright © Dwór Korona Karkonoszy
Projekt i realizacja: www.web-director.pl