Szybki kontakt email email
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez Dwór Korona Karkonoszy Sp. z o.o. z siedzibą w Sosnówce w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych/danych instytucji jest Dwór Korona Karkonoszy Sp. z o.o, z siedzibą przy ul. Liczyrzepy 20, 58-564 Sosnówka k. Karpacza. Podanie danych jest dobrowolne. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegóły znajdują się w naszej Polityce prywatności
Oferta specjalna email email

LETNIA PROMOCJA na wesela w 2019 i 2020 roku!!!

Sobota/święto 11.11. i 21.12. od 127 zł
Boże Narodzenie 26/27.12. (2-gi dzień świąt) – od 153 zł

Sobota 28.12. od 164 zł
Czwartek 3.10. od 146 zł
Poniedziałek 07.10.; 21.10. od 132 zł
Piątek 29.11. od 125 zł


2020 rok:
Sobota 11.01. i 25.01. od 139 zł
Sobota 08.02. i 15.02. od 148 zł
Sobota 07.03. i 21.03. od 132 zł
Sobota 18.04. i 25.04. od 169 zł
Sobota 16.05. od 187 zł

Czwartki w sezonie letnim od 149 zł
Czwartki w sezonie zimowym od 123 zł

W piątki, niedziele 2019:
Imprezy urodzinowe – od 86 zł/1 os.
Chrzciny – od 53 zł/1 os.

email email: biuro@dwor-korona.pl
telefon tel.: 605 144 021
(kontakt w godz. 10-18)

Aktualności

2016-01-21

Impreza firmowa z sukcesem. Jak zorganizować event?

Jak zorganizować imprezę firmową z sukcesem? Mini poradnik dla firm.

Organizacja eventu to bardzo ważny element funkcjonowania każdej firmy. Pomaga nie tylko w kreowaniu pozytywnego wizerunku - przyciąga uwagę otoczenia i służy integracji pracowników.

Przygotowanie imprezy firmowej to często skomplikowany proces, wymagający synchronizacji wielu elementów. Dokonując uproszczenia, możemy podzielić go na trzy etapy:

FAZA 1 -  PLANOWANIE

1. Ustalenie celu imprezy oraz oczekiwań uczestników. Bardzo ważne jest, aby impreza dostosowana była do możliwości osób (wiek, płeć, sprawność fizyczna) i celów firmy.
2. Ustalenie ilości i rodzaju gości, wstępnych możliwości finansowych oraz charakteru imprezy.
3. Nawiązanie kontaktów, sprawdzenie ofert miejsca imprezy oraz ich ocena pod względem merytorycznym i kosztowym.
4. Ustalenie budżetu (jaka usługa: gastronomiczna, szkoleniowa – inny VAT).
5. Wybór osoby prowadzącej imprezę (np. DJ).

FAZA 2 - REALIZACJA

1. Stworzenie szczegółowego kosztorysu.
2. Ustalenia organizacyjne (miejsce, termin imprezy, ubezpieczenie, miejsce zbiórki, transport, powrót), a następnie podpisanie umowy (zaliczki, końcowe rozliczenie).
3. Część merytoryczna – stworzenie scenariusza imprezy firmowej.
4. Ustalenie liczby gości (podział pokoi) oraz menu (wegetarianie, osoby niemogące jeść określonych potraw), przerwy kawowe.
5. Przygotowanie i wysyłka zaproszeńz harmonogramem (np. tylko w wersji mailowej). Potwierdzanie obecności gości. Jaki ubiór uczestników (szkolenie, wyjście w góry, uroczysty bankiet).
6. Faza realizacji – przygotowania organizacyjno – techniczne (podział zadań) przed imprezą.

FAZA 3 - KOŃCOWA – dotyczy zadań do wykonania po imprezie.

1. Wysłanie podziękowań osobom uczestniczącym.
2. Serwis fotograficzny i filmowy, np. w formie albumu dla wszystkich uczestników.
3. Podsumowanie imprezy od strony organizacyjnej – sukcesy i porażki – wyciągnięcie wniosków na przyszłość.
4. Raport z realizacji eventu i całościowe zestawienie rezultatów, łącznie ze sprawozdaniem z wykorzystania budżetu  - dla przełożonych.
event_impreza_dla_firm
Nasz ekspert weselny
Joanna Hoc-Kopiej
Joanna Hoc-Kopiej
Ponad 650 zrealizowanych wesel, rocznie zarządza realizacją ponad 80 wesel (w 2018 r. - 100 wesel).
 
Poprzednie wpisy
Slow Food to organizacja wspierająca i promująca lokalną kulturę, rękodzieło i producentów z danego regionu
Copyright © Dwór Korona Karkonoszy
Projekt i realizacja: www.web-director.pl